U kunt op de volgende wijze betalen
Direct online betalen met iDEAL
U kunt het bedrag direct overmaken middels het betaalformulier op deze website.
Per Bank
U kunt het bedrag (o.v.v. het dossiernummer) overmaken op het volgende rekeningnummer:
ING-Bank NL47 INGB 0000 8196 00
GWK-Travelex
U kunt contant betalen bij een van de vestigingen van GWK-Travelex.
Contant
U kunt contant betalen of pinnen aan de balie bij ons op kantoor.
Bezoekadres | Openingstijden |
2e daalsedijk 8d | Maandag t / m vrijdag |
gebouw Z | 08:30 tot 17:00 uur |
Een betalingsvoorstel wordt voorgelegd aan de opdrachtgever. De opdrachtgever is niet verplicht om akkoord te gaan met uw voorstel. Wij raden u dan ook aan om bij uw betalingsvoorstel een inkomsten- en uitgavenoverzicht mee te sturen met bewijsstukken. Dit kan ertoe bijdragen dat de opdrachtgever sneller tot een besluit komt. Pas als de opdrachtgever akkoord is, kan Willems instemmen met de regeling. Wij adviseren, ook in afwachting van een reactie voor akkoord, alvast betalingen aan Willems te verrichten.
De algemene voorwaarden voor een betalingsregeling zijn:
- Minimaal € 75,00 per maand
- Maximaal twaalf termijnen
Het is mogelijk dat uw betaling en onze brief elkaar gekruist hebben of dat wij een betaling hebben ontvangen die wij niet kunnen toewijzen aan een dossier. Wij verzoeken u om te controleren of de betaling juist en tijdig is uitgevoerd. Is de betaling juist uitgevoerd dan kunt u het reactieformulier invullen en het betaalbewijs uploaden. Indien een betaling dubbel of teveel is ontvangen zullen wij het bedrag terugstorten op de rekening van herkomst.
Indien u geconstateerd heeft dat de persoonsgegevens op de ontvangen stukken of brieven verkeerd zijn, kunt u het reactieformulier gebruiken om uw gegevens aan te laten passen.
Ga naar het formulierVoor vragen kunt u contact opnemen met ons kantoor op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. U kunt ook contact met ons opnemen via het formulier:
Ga naar het formulierIn een continu proces van verandering en verbetering wordt gewerkt aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Ondanks onze inspanningen en maatregelen kan het voorkomen dat er onverhoopt iets niet naar volledige tevredenheid is verlopen of dat er misverstanden zijn ontstaan. Dit kan betrekking hebben op een gerechtsdeurwaarder, medewerker(s), onze dienstverlening in het algemeen of wat voor aspect van ons kantoor dan ook. Wij nodigen u nadrukkelijk uit om ons in dat geval zo snel mogelijk hierover te informeren zodat we adequaat met elkaar naar een passende oplossing kunnen zoeken. Meer informatie over onze klachten- en geschillenregeling klik hier
Ga naar het formulier